Een hemdje voor het klein ventje!



Een hemdje met korte mouwen maakte ik wel al eens uit het boek
'Homemade mini couture'.
Dus met lange mouwen was een nieuwe uitdaging.
En 't was ni simpel die mouwboordjes!
Ik vroeg al raad aan een collega en
en vond hulp bij mouwsplitstress hier.

Het patroontje komt uit de Ottobre van deze zomer.
De stof kocht ik op de stoffenverkoop in Kapellen.

Ik maakte maatje 122 en hopelijk past het,
want het klein ventje is niet thuis!

In de toekomst zal ik nog wel eens wat hemdjes maken voor het ventje,
misschien ook wel eens voor een ander klein ventje.

Wie weet?


















Reacties

  1. Wat een ubercute stofje! Denk dat mijn vriend nog wel zo'n shirt zou willen in grote-mensen-maat, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb binnenkort een heel klein ventje in de aanbieding! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps auto's ondersteboven, dat heb ik ook eens gehad (wie niet?)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics