Bohemian Chique....

 Lange rokken...
had ik nog niet in mijn garderobe maar stond wel al lang op mijn 'to sew' lijstje.
Onlangs kwam Mondepot met de stoffencollectie van Lucy Has a Secret uit, ik kocht meteen twee van hun crêpe stoffen. De stoffen zijn 1m50 breed, wat me dus ideaal leek voor een rimpelrok.

Ik rimpelde de volledige stofbreedte en naaide daar gouden elastiek aan die ik kocht op het stoffenspektakel. De perfect bijpassende blouse vond ik bij h&m en de sleehakken zijn van UGG die ik online kocht bij Zalando Lounge.




















Reacties

  1. maar zo chique seg, helemaal klaar voor Maleisië

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik ook maar zo een lijn. Mijn kast zou volhangen met dit soort rokken! Heel schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marie-Paule neemt me de woorden uit de mond! 😁 Prachtig met je slanke lijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm, altijd getwijfeld over lange rokken, maar deze vind ik zo mooi <3
    Stofje besteld *oeps*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig ! Heel vrouwelijk. helemaal af.

    Ik ben ook bezig a mijn versie mr ik koos vr een drukke stof

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Staat hier ook op mijn to sew lijstje. Alleen nog eens geschikte stof bestellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow, erg stijlvol. niets voor mij zo'n lange rok maar jij komt er wel zeer goed mee weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super chique! Hier ook fan van de lange rok!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je zoooo goed!! Ik durf geen lange rokken meer met mijn metertje 57 (en een half), dus ik geniet maar van het kijken naar anderen die daar wel uitstekend mee staan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, staat je super! Perfecte outfit voor jullie expat-avontuur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een plaatje!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Héél mooi! Is heel de tijd door mijn hoofd blijven spoken die rok van jou.
    De crepe stof had ik al liggen, de elastiek kocht ik vandaag. Ik ga ook voor zo een maxi rok! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics