Christmas at the beach...

Wie had ooit gedacht dat wij kerst zouden vieren op het strand.
Niet het strand van Oostende of De Haan.
Nee! Wij vierden kerst DOWN UNDER!
Vanuit Kuala Lumpur maar 5u vliegen tot in Perth.
We huurden een auto en deden een roadtrip van twee weken in het Westen van Australië.
Magisch! Puur! Prachtig! Ongelooflijk mooi.

Bon, ik wil jullie niet té jaloers maken... kuch, kuch.
Ik naaide dus een jurk.


Ik naaide voor het eerst een patroon van Sew Pony.
Onlangs kwam er een gratis patroon online, een patroon naar mijn smaak. 
De Dulcie dress is een jurk met aangeknipte mouwen en een volledig gevoerd bovenlijf. Op de rok staan twee grote zakken voor haar schatten.



Ik kocht een zeer toepasselijke stof bij fabrik unik, want we zagen ook dolfijnen op onze trip. Gelukkig geen haaien. Blijkbaar worden in West Australië jaarlijks mensen gebeten/gedood door haaien.




Kijk, wel een schattige haai.




De stranden in West Australië zijn prachtig en ondanks kerst en zomervakantie zagen wij zeer weinig toeristen. Ik naaide ook een outfit voor grote broer, die toon ik jullie in een volgende post.




patroon: Dulie Dress bij Sew Pony




Reacties

  1. Te laat, stik jaloers ben ik. Maar je dochter heeft wel een prachtige jurk gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was al jaloers op je Instagram feed.... En dan te bedenken dat ik afgezegd heb voor een bruiloft in Perth volgende week... Beetje te decadent en te vermoeiend om 'even' (als het nu 5 uur vliegen was...)op en neer te vliegen.... Heb er in een ver verleden op mijn 18e een jaar rondgetrokken. Zou zo graag terug gaan. Ooit een keer, met het hele gezin...
    En oja...die jurk is ook heel mooi! Ziet er zalig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die stof joh, wat tof! Ik zie er ineens een cool hemd voor de Zoon in <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik blijf die foto's zo adembenemend vinden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De jurk is prachtig. Maar het strand mag er ook zeker wezen. Lijkt me fantastisch! Toch wel een beetje jaloers. En wat een fantastische ervaring voor jullie kindjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics