Panter Style!

Nu Lily al zo veel jurkjes heeft,
toch eens een broekje!

Ik tekende een broek over van Zara,
want zo'n patronen voor mooie meisjesbroeken
vinden is zo moeilijk!
Het stofje was een restje van een jurkje voor mezelf en kocht
ik op de stoffenverkoop in Kapellen.
 Ik kwam net stof tekort,
daarom de zwarte boordband onderaan.

Ik maakte ook zakken in de broek
en werkte die af met .....
GOUDEN PASPEL!


Het t-shirtje van Anne Kurris kreeg Lily van nichtje Josefien en past
perfect bij de broek.
Nu nog perfecte schoenen vinden (iemand tips?) , ik kan het
kind moeilijk op haar blote voeten naar school sturen?
Of wel?








                                      



                                       













Reacties

  1. Super leuk. Wat een heerlijk modelletje.
    En wat is dat met dat GOUDEN PASPEL? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics