Bandwerk!

Ik ben al ongeveer een kleine maand bezig met mijn kerstcadeaus.
Want dit jaar maak ik ze allemaal zelf.
En tasjes kwam ik nog tekort!

Maandagnamiddag startte ik met het knippen van deze tasjes,
allemaal uit kleine restjes stof!

Gisteren, na vele trial-and-errors (want door verschillende kleuren te gebruiken , moet je dus nadenken) lukte het om ze in elkaar te krijgen.

En vanaf dan ging het heel vlotjes. 

Het is niets nieuws, zo aan de lopende band werken.
Zij deed het al eerder met haar ritstasjes.

Klaar om ingepakt te worden.
Welke is jullie favoriet?


De grote Tilly.





Kleine Tilly'tjes.


patroon: Tilly uit mijn tas
nepleer: Bellelien

Reacties

  1. O wauw heb je dit zelf gedaan? Die met dat goud en zilver vind ik heel gaaf! leuke blog heb je, ik volg je nu via bloglovin! XO
    ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan niet kiezen! Fel Roze, Fel Blauw en Goud... allemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, zulke pareltjes!
    Mijn favoriet: die blauwe met gouden flap! Die is supercool!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics