Ze vroeg er om!


Om glitter!
Maar ook om flamingo's voor haar verjaardag op 1 mei!








'Je krijgt het', dacht ik dan....
Ik ging weer voor mijn vertrouwde patroon,

de blouse 'la blonde'.
Die zal haar mooi staan.














Maar..... ben ik er nu niet over gegaan?
Met al dat goud?

Ze vroeg er wel om!

Flamingo's OP die blouse,
dat zou er pas over zijn geweest!



Die krijgt ze er dan zo bij...om zelf ergens op te strijken.


stof: Madeline de Stoffenmadan
patroon: 'la blonde' van Delphine&Morissette
Strijkapplicatie: stoffenspektakel

Reacties

  1. Be careful what you wish for :-D Zo mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie belijning! En ze kan in ieder geval niet zeggen, dat je d'r niet serieus neemt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Je bent er helemaal niet overgegaan! Het is perfect zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige bloesje!helemaal mijn ding!zou ik zo in de winkel kopen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Het is hier stil....

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

Restjesverwerking/ bandwerk