DIY - marmerdozen

Ik geef het toe, ik ben verslaafd!
Aan pinterest en instagram.
Zoveel inspiratie dat je daar vind en ik krijg daar dus geen genoeg van.

Wij kochten onlangs een tuintafel met glazen blad in marmerlook.
Marmer is altijd al een trend geweest die niet weggaat.



Op pinterest vond ik veel DIY ideetjes met marmerfolie.
Ik ging op zoek naar zo'n folie en vond die bij Brico.

In Lily's kast vond ik nog een schoendoos en doos uit Ikea.



Ik beplakte die volledig met de folie.
En voilà!
Nieuwe decoratiestukken/opbergdozen voor in huis.




Reacties

  1. Super leuk! En pinterest, het is een hobby op zich ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! En heel herkenbaar, die pinterestverslaving, kan geen kwaad hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo, ik vind je blog zo een bron van inspiratie dat ik je genomineerd heb voor de Liebster award: check mijn blog http://madebycaro.blogspot.be/2015/09/liebster-award.html

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics