Happy Fabrics part II

'Lovely lemons'!

Mijn zoon eet dat graag, citroenen. Zonder nog maar één krimp te geven eet hij een volledige citroen op. Straf!
Hij ging dan ook direct akkoord toen ik hem vroeg of ik voor hem een citroenenbroek mocht naaien.

Lange broeken worden hier weinig gedragen en zijn dus ook schaars in de klerenkast. Maar met een bezoek aan België in het vooruitzicht en een vlucht van 12u, is een lange broek geen overbodige luxe. 




Het patroon van de Mini Hudson pants werd vanonder het stof gehaald. Ik tekende de 7 jaar en verlengde tot 8 jaar. Mijn ervaring leerde mij dat dit patroon nogal breed valt.






Het leuke aan de Mini Hudson pants zijn de zakken. Je kan een contrasterende stof kiezen voor de bies, heupboord en enkelboorden. Ik koos zwart voor een stoere look.





De citroenstof is van Andrea Lauren, te koop bij Happy Fabrics. Deze webshop heeft een uitgebreide keuze aan Andrea Lauren stoffen. De stevige tricot is ideaal voor een zomerbroek, short, shirt, jurk,...






stof: Andrea Lauren bij Happy Fabrics




Reacties

  1. Alweer heel knap gedaan. Ik knipte het patroontje ook onlangs voor wat comfortabel en sportief gerief voor mijn kroost. Ik ben er wel fan van, van die look!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht het al dat het deze broek was. Lekker comfy, zal hij veel genot aan hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics