Osaka.... here we come!



Deze zomer trekken wij voor 10 dagen naar Japan.
Osaka en Kyoto staan op het programma én we kijken er enorm naar uit.
De cultuur, het eten, de natuur, de mensen... ik weet het nu al.
Het wordt onvergetelijk!



Naar Osaka, tja, dan draag je een Osaka jurk.
Toevallig de naam van één van de patronen uit La Maison Victor.
Ik had een lap van de eerste See You at Six collectie in mijn voorraad en ging aan de slag. Ik verlengde de jurk met een 15tal centimeter zodat ze net tot onder de knie komt. Midi is hip, voor maxi had ik te weinig stof.



De zakken liet ik trouwens achterwege, easy peasy dress. De Osaka jurk lijkt me ideaal om te citytrippen én de stof is luchtig genoeg voor de hete temperaturen in Japan tijdens de zomer.





. En anders is er nog steeds de split vooraan voor wat verluchting. Haha, sorry not sorry!

Osaka... here we come!


patroon: Osaka jurk uit La Maison Victor
stof: See You At Six

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics