Parasol Jumpsuit...

Ik testte mee een nieuw patroon uit voor Ensemble patterns.
Een jumpsuit die ik ondertussen al veel uit de kast nam.
Ik werd verliefd op de Parasol jumpsuit door de mooie zakken. Zakken waarmee je kan spelen met verschillende kleuren en stoffen.


Voor deze jumpsuit gebruikte ik weeral een stof van Nani Iro van de Nekoneko shop, een linnen paneel.
Dit paneel leek mij perfect voor deze jumpsuit door de verschillende blauwtinten. Ik hou van blauw.



Voor het broekdeel koos ik voor het donkerblauwe deel van het paneel wegens praktische redenen,
wit en ik dat gaat niet altijd goed samen. Vooral niet voor broek of rok wegens morsen, op vuile stoelen gaan zitten,... Voor het bovenste deel van de zak koos ik dan weer voor het wit om de toffe zak meer te laten opvallen.



Het bovenste deel van het paneel van deze Nani Iro stof heeft ook nog een lichtblauwe strook aan de bovenkant. Deze leek mij het mooist voor aan de schouders. 
Ik ben superblij met mijn Parasol jumpsuit.


Stof: Nani Iro bij Nekoneko fabric
patroon: Parasol jumpsuit van Ensemble patterns


Reacties

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics