Eindelijk.... een naaitas!

Met het opnaaien van mijn stoffenvoorraad,
kwam ik nog een mooie stof tegen dat ik vorig jaar kocht.

Maar... wat maak je met zo een stof.
Een naaitas dus...

Het boek 'mijn tas' is hier ideaal voor.
Ik koos voor Lena II, een grote tas met twee ritszakjes vooraan.








En nog heel veel plaats voor stoffen, patronen, boeken....




Als je zo je stoffenvoorraad opnaait, blijft er toch nog één probleem!
Er is terug plaats voor nieuwe stoffen.... :-)

Buitenstof: Liesellove
Binnenstof: Veritas


Reacties

  1. Bedankt om een reactie achter te laten op mijn blog.
    Zo heb ik ook weer een leuke blog ontdekt waar ik meer ga komen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha dat van stoffen vorrad vind ik grappig en zooo waar! Ik probeer hier plaats te maken door de stof op te naaien en er komen altijd nieuwe schatjes bij :-D...verslavend is dat.
    De Lena is één van mijn favorieten! Ik hou van grote ruime tassen! Je hebt een prachtige versie uitgebracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tas, ziet er heel stevig en handig uit!

    Creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd! En toch een heel ander resultaat, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics