I present: The Leather Shirt

Ook hier weer een stofke van de buffkes en dus uit mijn stoffenvoorraad.
Ik gebruikte het patroon van de Leather Sweater uit La Maison Victor. 
 In plaats van sweaterstof gebruikte ik tricot en verkortte de mouwen zodat het een zomerse versie werd. 
De mouwen, de zoom en de halsboord werkte ik af met gestreepte boordstof.
Dat vond ik passen bij de zebra's.
Voor de schouders gebruikte ik nepleer.

Ik presenteer u: 'The Leather Shirt'!














Stof Andrea Lauren: Kiwifabrics
Gesteepte boordstof: Madeline De Stoffenmadam
imitatieleer: Bellelien

Reacties

  1. Als je zulke mooie stofjes in je voorraad hebt hoef je ook geen nieuw te kopen, ten minste dat probeer ik mezelf wijs te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een toppertje. Leuk gecombineerd met die gestreepte boorden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zebra-stofje is zoooo mooi! Gaaf shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof gedaan! Idd ook heel leuk als shirt, ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heel mooi exemplaar van de leather sweater, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!! Dat stofke ligt hier ook maar meneertje vond dat meisjes stof :-(...maar ik ga hem deze shirtje tonen, zo leuk! En helemaal niet meisjesachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet steeds lachen met je foto's :-D!
    Super leuk idee om van dat patroon een t-shirt van te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoer shirt! Heel mooi!
    ps. ik nomineerde je voor de Liebster Award. Meer info vind je op mijn blogje: http://misstraaitoenaai.blogspot.be/2015/03/gewonnen-en-neen-geen-give-away-deze.html
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics