Kids Clothes Week : Sweatermodus

 Kids Clothes Week = kinderkleding naaien 1 uur per dag, 7 dagen lang.
Alles verliep vlot.
Maandag knipte ik wat sweaters.
Dinsdag naaide ik een deel aan mekaar.
Woensdag en donderdag werkte ik alles af.
Vijf sweaters in totaal.

En vrijdag.... tja die avond nam ik naaiverlof.
Eén van mijn vijf Billie's (ja ik kocht de nieuwe zoon ook) naaide ik 
voor Jules met een zelfgekozen stof.
Mijn andere Billie's werden cadeautjes.



Ik koos voor raglanmouwen, mijn favoriet.




Voor de mouwen en en achterpand gebruikte ik zwarte zomersweaterstof.



Het voorpand is tricot. Boorden werkte ik af met boordstof.


vogeltricot: Kersenpitje
sweaterstof: Madeline De Stoffenmadam
patroon: Billie van zonen 09
broek: Zara



0415-cupcakebutton


Reacties

  1. Heel mooi, zou hier ook in de smaak vallen! Maar hangen die vogels nu niet op z'n kop? (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah nee, nu zie ik het: iedere rij is afwisselend :-) Nog niet goed wakker, sorry!

      Verwijderen
  2. Super leuk! Ik heb ook een stapeltje stof klaarliggen voor een marathon Billies ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Die billie is toch een zalig patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag het al voorbijkomen op Instagram . Prachtige trui, staat hem goed !
    Lieve groetjes,
    CreativEls
    www.koekjehaakjemaakje.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier zit er ook een sweater marathon aan te komen. Maar dit is al een leuk stofje om te verwerken in de sweater.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meer hebben die jongens niet nodig, een stoere sweater en een toffe broek. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Zoë! En wat een goed model. <3 de serieuze blik :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoer fotomodel! Nog iets voor op mijn naailijstje, maar dan wel voor mijn oudste dochter.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics