Het is hier stil....

Heel stil!
Hier op de blog. De reden daarvoor is dat wij een grote verhuis achter de rug hebben. Een verhuis naar de andere kant van de wereld: Maleisie! We blijven twee jaar, wie weet drie jaar? 

Ondertussen zijn we helemaal geïnstalleerd in ons appartement en volgende week starten de kinderen op school. En ik... ik zal terug naaitijd hebben! Yessss, daar kijk ik naar uit. Mijn naaimachine, overlock, naaibenodigdheden en patronen gingen mee het vliegtuig op en staan ongeduldig te wachten om opnieuw in gebruik genomen te worden. 


Dus...binnenkort hier: Zowiezo sewing @ Kuala Lumpur.

Ik startte ook een tweede blog over ons groot avontuur:https://6000milesfromhomeblog.wordpress.com/

En dan hier nog wat sfeerfoto's...












Reacties

  1. Benieuwd naar alle zomerse stuks die je gaat creëren!
    Het ziet er zo dromerig uit daar, 2j lang op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, je moet het maar doen, met je hele hebben en houden verhuizen naar de andere kant van de wereld! Benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen (goed natuurlijk!) en jij heerlijk naaien en niet hoeven te denken aan het lesgeven! Ik neem zeker ook een kijkje op je andere blog! Succes daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Respect! Zo even alles achterlaten en helemaal opnieuw beginnen... Dat doe ik je niet na! Veel succes ginder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had al zo'n vermoeden dat je toch alles zou meenemen ;-) Veel veel succes daar, en ik kijk mee met jou uit naar wat naaitijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch, zo een avontuur! Wij reisden 2 jaar geleden rond in Maleisië met de kinderen, ze hebben nog steeds een apentrauma van in de Batu Caves die ik op je foto zie :-)) Eén van onze mooiste reizen was het, vooral genoten van de Perentians ook.
    En ik kijk uit naar je naaisels vanuit de tropen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics