Beachboy...


Met de overschot van deze jurk, naaide ik nog een Theo hemd voor mijn rockstar.
Ondertussen al 9 jaar oud en fan van Guns N'  Roses.

Zie hier, Slash op zijn luchtgitaar.



Het lukte me om het hemd van een doorlopende print te voorzien, maar door de warme temperaturen draagt J. zijn hemd graag open. 
Op mijn instagram account kan je het resultaat van de doorlopende print gaan bewonderen.


Het Theo patroon van zonen 09 is mijn favoriete jongenspatroon. De werkbeschrijving is erg duidelijk, de pasvorm zo mooi en de afwerking erg net.




Kijk eens hoe content hij is.



Nu kunnen mijn kinderen eindelijk nog eens twinnen.
Ik profiteer er nog van, nu ze het nog leuk vinden.



En soms lukt het zelfs om ze samen op de foto te krijgen.
Hoeraaa!


patroon hemd: Theo zonen 09
patroon jurk: Dulcie dress from Sew pony
fabric: Fabrik Unik




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics