Robin Love


Stoffen shoppen in Kuala Lumpur is geen gemakkelijke opgave.
Meestal hou ik het bij de Australische keten 'Spotlight'. Af en toe doe ik eens wild en neem ik een taxi naar Little India. Een kleurrijk deel van de stad waar je een straat vol stoffen kan vinden.
Niet de beste kwaliteit en ook niet de mooiste stoffen. Je moet echt geluk hebben om een pareltje te vinden. Tenzij je voor de effen stoffen gaat in katoen, satijn, crêpe, kant... die zijn er voor spotprijzen.
Bij één van de vele winkeltjes vond ik een katoentje met kleurrijke print.
De print deed me denken aan één van de jurken van Morley.




 Ik zag ook al zoveel mooie creaties van de Robin jurk , dat patroon leek me ideaal.
  De ruffle, het lint, de V-rug? helemaal in LOVE met de Robin jurk.
Ik plan nog zo een jurk, in de nabije toekomst. Want ook L. is fan.


We gingen op een zondagnamiddag naar Chinatown en bezochten Chinese tempels.
L. houdt van de rituelen en doet graag 'wensen' bij de wierookstokjes.







Ik gebruikte voor de rok 2x de stofbreedte, twirl to the MAX.




Een hapje en drankje achteraf in één van Chinatowns hidden gems kon niet ontbreken.





patroon: Robin jurk van Oekeboeleke
stof: Lokaal winkeltje in Little India (Kuala Lumpur)



Reacties

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics