Exclusive fabrics!


Wie aan exclusieve stoffen denkt, denkt aan de stoffen van Lotte Martens.
De mooiste bedrukte stoffen met liefde en met de hand gemaakt. 

Maar... ik vond nog meer exclusieve stoffen. Vintage zijde kimonostoffen, het was liefde op het eerste gezicht. Wat ik niet wist, was, dat kimonostoffen maar 30 cm breed zijn. 
Je blijft dus beperkt bij het naaien met deze prachtstof. De stof lag enkele weken bovenop de voorraad stapel terwijl mijn hersenen kronkels maakten, mijn pinterest borden groeiden en naaiboeken en tijdsschriften doorgenomen werden.

Eén van die naaiboeken was 'Mijn designertas'. Het ideale patroon voor mijn exclusieve stoffen werd de Versa Versa. Een tassenpatroon met afneembare flap. Een tas waar je dus mee kan mixen en matchen. Kijk maar eens....












 Kimonostof: Asphodelstudio
Grijze stof met gouden print: Loxia 014 Lotte Martens










Reacties

  1. Prachtig! Dat patroon staat al lang op mijn to do lijst, maar tijd o tijd! Misschien moet ik jouw exemplaar als schop onder mijn kont aanzien 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi. Ik ga het patroon ook eens proberen denk ik! Maar vooral: ik ga de stofjes eens bekijken (heb een koopstop maar deze zijn wel heel mooi! 😀)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics