Robin Ruffle dress + GIVEAWAY Creating Ideas...


Ruffle lovers, opgelet!
Ik mag jullie een nieuw patroon voorstellen: Robin Ruffle. (te koop vanaf 12/5)
Een patroon van Bebekins patterns, na de populaire Polly Pinafore dress, opnieuw een schot in de roos.

Attention, ruffle lovers!
I may announce you a new pattern: Robin Ruffle. (available from 12/5)
A pattern by Bebekins patterns, after the popular Polly Pinafore dress, again big love for this one.  



Het jurkje naai in elkaar in een 3-tal uurtjes en het grote voordeel is dat je geen rits hoeft in te naaien. Ik tekende de 6 jaar over, maar naar mijn gevoel nog iets te groot. Eén of twee maatjes kleiner voor mijn lieverdje zou ik voor een volgende versie opteren. 

The dress was finished in about 3 hours. This pattern is without a zipper, yay!
For my little one, I used a year 6, for a next time I will need a size or two smaller, I think it's a little too big right now.






Het leuke stofje komt van bij Creating ideas, een webshop die ik onlangs ontdekte. Een uitgebreide keuze aan designer stoffen en stoffen met een tikkeltje glitter en goud. Net zoals ik ze graag zie.

The beautiful fabric is from Creating ideas, a fabric webshop that I recently discoverd. A wide range of designer fabrics and fabrics with some glitter and gold. I like!


stof/fabric: Creating Ideas
patroon/pattern: Robin Ruffle dress by Bebekins patterns - available from 12/5 



-  GIVEAWAY - GIVEAWAY - GIVEAWAY -

Only for the Belgian readers


Ingeborg van Creating Ideas geeft ook nog wat weg. Jullie kunnen 2 kant en klare naaipakketjes + strijkapplicatie t.w.v. 22€ winnen om zelf onderstaande tassen te naaien. 

Wat moet je doen?
- Bezoek de website van Creating Ideas

- Verzend een mailtje naar: creatingstoffen@gmail.com waarin je minimum twee positieve twee negatieve aspecten van de webshop opsomt.

Ingeborg wil graag de shop verbeteren en is blij met jullie 'doorlichting'.
Jullie kunnen reageren tot dinsdag 23 mei en kans maken op deze setjes.







Reacties

  1. Mailtje verzonden en kus aan die knappe dochter van jou in haar beeldig jurkje x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net deze webshop bekeken! Wat een mooie en betaalbare stofjes!Heb ook een mailtje gestuurd. Die franjes aan haar kleedje vind ik leuk!Tof gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het zo knap dat je dit zelf kunt maken! Een hele mooie jurk. Hij doet me denken aan het kleine huis op de prairie.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou langs deze weg nog even iedereen bedanken voor de feedback over onze webshop www.creating-ideas.be. Er kan -zaosl altijd- nog heel wat verbeteren :) en ik zal daar deze zomervakantie werk van maken ...
    De winnaars waren Davina W. en Nathalie VDB. Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics