Raindrops keep falling on my head...


Iedere dag regen.
Dat heb je wanneer je in de tropen woont. Geen miezerregen, wel stortbuien met donder en bliksem. 

Rain, every day.
When you live in a tropical country, you just have to deal with it. No light drizzle, but heavy rain with thunder and lightning. 



Maar... always look on the bright side of life. 
Dus maakte ik voor mijn dochter een pyjama met glitter regendruppeltjes.

But... always look on the bright side of life. So, I made my daughter a glitter raindrop pyjama.





Never change a winning team. Ik gebruikte dezelfde patronen als mijn vorige pyjamas. Pim voor het broekje en Billie voor de shirt, beide patronen van zonen 09. 

Never change a winning team. I used the same patterns as my previous pyjamas. Pim for the shorts and Billie for the shirt. Both patterns by zonen 09.

patterns/patronen: zonen 09
stof/fabric: Creating Ideas




Only for the Belgian readers


Jullie kunnen nog steeds deelnemen aan onderstaande giveaway!

Ingeborg van Creating Ideas geeft ook nog wat weg. Jullie kunnen 2 kant en klare naaipakketjes + strijkapplicatie t.w.v. 22€ winnen om zelf onderstaande tassen te naaien. 

Wat moet je doen?
- Bezoek de website van Creating Ideas

- Verzend een mailtje naar: creatingstoffen@gmail.com waarin je minimum twee positieve twee negatieve aspecten van de webshop opsomt.

Ingeborg wil graag de shop verbeteren en is blij met jullie 'doorlichting'.
Jullie kunnen reageren tot dinsdag 23 mei en kans maken op deze setjes.




Reacties

  1. Super stofje! Zo'n pyjama zou ik ook graag willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n pyjama zou hier ook wel geapprecieerd worden. glitter all the way ;-)
    Ik ga ook dadelijk eens een kijkje nemen op de website.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Die glitters erop zijn super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wou langs deze weg nog even iedereen bedanken voor de feedback over onze webshop www.creating-ideas.be. Er kan -zaosl altijd- nog heel wat verbeteren :) en ik zal daar deze zomervakantie werk van maken ...
    De winnaars waren Davina W. en Nathalie VDB. Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics