Beach bag...


In mijn vorige post konden jullie al lezen over onze vakantie op de paradijselijke Perhentian eilanden. 

Een strandtas kon dus niet ontbreken. Ik gebruikte het boek Mijn tas en vond Lena de beste optie.


De stof en de pomponnen kocht ik bij Spotlight. Deze tas zit verrassend snel in elkaar, op twee uur tijd was ze af.
Het patroon voorziet 3 zakken aan de voorkant van de tas. In het kleinste vak past precies een Iphone 6 met nog wat plaats voor cash geld. De tas is groot genoeg voor een strandlaken, kinderhanddoeken en nog wat snorkelmateriaal. Ideaal voor je strandvakantie.


Het strandlaken is ook homemade.
Ik maakte het met de overschot van deze kaftan. Vier tetradoeken aan elkaar dus, that's it.
Een goedkoper strandlaken kan je niet vinden. Het grootste voordeel is ook nog eens dat het bijna geen plaats inneemt in je tas en bagage. Leve de tetradoeken!




stof laken: oude tetradoeken van Colruyt
stof tas: Spotlight
patroon tas: Lena uit Mijn Tas


Ik maak jullie nog graag jaloers met enkele vakantiefoto's.... ;-)






Reacties

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige tas! Al ben ik nog jaloerser op die paradijselijke bestemming! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics