Jungle fever...

Lange broeken.
Dat dragen we niet in de tropen. 
Wel tijdens het reizen, in een vliegtuig kan het behoorlijk koud worden.
Dus naaide ik er zelf één voor onze reis naar Bali. De toepasselijke stof kocht bij Mondepot enkele maanden terug.


Het patroon komt uit een Japans naaiboek 'Sew chic'. Ik heb een paar Japanse naaiboeken in de kast staan maar naaide er nog nooit iets uit. De stijl, de eenvoud,... ik zie dat wel graag. 


De broek zat verrassend snel in elkaar, maar 3 patroondelen telt deze broek en ze zit nog eens zalig ook. Perfect om te reizen dus en luchtig genoeg voor tropische temperaturen. 



Onze reis naar Bali startte tussen de rijstvelden van Ubud. Ik vind mijn nieuwe broek geweldig passen bij dit tropisch eiland.


Helaas, pindakaas.
Onze reis zit er weeral op. Nu ga ik wassen, strijken en inpakken want morgen vliegen we naar België.


Patroon: straight cut Sarouel pants uit Sew Chic
Stof: mondepot

Reacties

  1. Waah! Die stof heb ik ook en ik kon maar niet beslissen wat ik ermee zou maken. Maar een broek! Een broek! Hoe dat ik daar nog niet aan gedacht had! Mooi, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics