Crocodile Dundee...


Onlangs deed de webshop 'Stofeerlijk' een oproep op Instagram. Ze zochten naaisters/blogsters zonder tricotvrees. Ik poste een foto met mijn laatste tricotcreaties en mocht samen met haar twee tricotstoffen uitkiezen. 

Eén van die stoffen die ik koos was deze krokodillentricot uit 95% biologisch katoen en 5% lycra.
Het Billie patroon van zonen 09 werd nog eens op tafel gelegd en geknipt.
De opblaaskrokodil mocht ook uit de kast komen.


Ik ging nog eens voor de raglanversie, mijn favoriet!



Halsboorden en mouwboorden werden afgewerkt met bijpassende boordstof uit de voorraad.







De stof is 1m80 breed en had dus nog veel over. Ik naaide een hele collectie zomershirtjes voor de ganse familie. De neefjes staan dus ook weer in het nieuw.



De stof kan je momenteel kopen aan 10% korting op de website van Stofeerlijk, klik hier!
Allen daarheen!




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics