Zomerzwanen met GROOT nieuws....

Die zomerzwanen lagen hier al veel te lang te verstoffen in de kast.
Het perfecte patroon had ik nog steeds niet gevonden voor dit pareltje.
Ik wilde niet komen opdraven met de 784 ste Tinny in dit stofje.

Bij mijn vorige Melkbrigade creatie gebruikte ik het GRATIS patroon van de Izzytop die ik verlengde tot jurk.  Die leek mij ook ideaal voor deze zomerzwanen.

Ik ben echt fan van de Izzytop, zo snel klaar. Dat vraagt om bandwerk!





 Eén enkel knoopje als sluiting op de rug.




Ik werkte de zoom af met een mintkleurige paspel.









En zo content van die pasvorm.










En dan hier het GROOT nieuws!
Afgelopen vrijdag (11/3) trouwden wij in het geheim. Just the two of us in het gemeentehuis.
Na vijf minuten stonden we alweer terug buiten, ideaal!

  We gingen ontbijten in Mechelen en maakten er een gezellige dag van.... meer moet dat niet zijn op zo'n trouwdag.




 patroon: Izzytop 
stof: Zomerzwanen bij Bambiblauw



Reacties

  1. Dikke proficiat met jullie bijzondere dag! En den mooi kleedje...😎

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag het verschijnen op Facebook! Dikke proficiat! Ik vind het eigenlijk wel geweldig dat jullie dat onder jullie tweetjes deden! Die izzy top heb ik nog nooit geprobeerd! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie huwelijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassing was dat! Nogmaals een dikke proficiat! Nog veel gelukkige jaren samen. En heel mooi jurkje met de zwanen. Dit patroontje moet nu toch wel hoger op de lijst komen want ziet er echt top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag net de Izzy's van MixitMakeit en plakte in gedachten mijn zomerzwanen daarbij. Nu moet ik dus op zoek naar iets anders ;-) Dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Zoë! En zoals je zegt, een zalig dagje met z'n tweetjes, meer moet dat niet zijn. En een hele mooie jurk voor de dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! En groot gelijk van er zo'n leuk dagje van te maken.

    Prachtig jurkje trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dikke proficiat, geweldig nieuws :) en prachtig jurkje uiteraard ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij hebben dat ook op die manier gedaan, zalig vond ik dat...
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kleedje en proficiat met jullie huwelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh zo zou ik ook nog willen trouwen! Schoon kleedje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fijn nieuws en een mooie jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een dikke proficiat! En heel leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie jurk! En gefeliciteerd met je huwelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met jullie huwelijk!! En met het prachtig jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel dikke proficiat!!! En wat een prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap gedaan door dat te verlengen, ze staat er prachtig mee!
    Proficiat met jullie huwelijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. oooh proficiat!!!! kleedje is uiteraard ook leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat met jullie groot nieuws!Tof modelletje van kleedje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat! Wij trouwen 5j geleden ook in het geheim en nog geen spijt van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oh, proficiat met jullie huwelijk! hier blijven die zomerzwanen maar onaangeroerd liggen. eerst niet op de pre-order kunnen wachten en dan niet durven knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat blijft een prachtig stofke! Dikke proficiat met de trouw, deden wij vorig jaar ook zonder dat veel mensen er iets vanaf wisten 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nog eens gefeliciteerd! Heerlijk als je het op je eigen manier kan doen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dikke proficiat!!! ♥ En, een heel schoon kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi jurkje... Maar vooral: GEFELICITEERD!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik had het nieuws al gelezen, wat een fijne gebeurtenis
    en had dochterlief dit mooie kleedje aan bij het huwelijksontbijt??
    Mooi-ke,
    zus 3

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat met je trouw! Zalig zo stiekem!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik had dit nieuws al gelezen toen ik eens op het werk snelsnel wat blogjes las (wegens thuis geen tijd), maar reageren lukt daar niet. Bij deze dus: dikke dikke proficiat!! ik vind het super!! het jurkje is ook echt prachtig!! Ik moest trouwens heel stiekem wel echt een beetje lachen ook toen ik dit las... ik maakte namelijk in dit stofje twee jurkjes voor de dochters (staan ook net op m'n blogje, lilliepawillie) voor een feestje dat wijzelf te vieren hadden... rarara wat zou dat geweest zijn? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics