Nog meer GROOT nieuws...over verhuizen naar tropische oorden!

Velen van jullie lazen het al op instagram of op mijn facebookpagina.
Wij verhuizen deze zomer naar Kuala Lumpur, de hoofdstad van Maleisië in het zuidoosten van Azië.

De komende maanden zullen we ons moeten voorbereiden op het grote avontuur.
Paspoorten, visums, woning, school, inentingen, trouwen =>check!

Het plan is om daar 2 jaar te gaan wonen, Jan zal daar werken, de kinderen gaan naar een internationale school en ik? Ik zal voor de kinderen zorgen en een blog bijhouden over onze avonturen, uitjes, bedenkingen, do's en dont's.

Wie graag wil meelezen en volgen kan terecht op mijn tweede blog: https://6000milesfromhomeblog.wordpress.com/

Winterkleding zal hier de komende maanden/jaren niet meer verschijnen.
Zomerkleding, aangepast aan tropische oorden zullen hier vanonder de naaimachine rollen.
Vollenbak!!

Dus ik naaide het nieuwe GRATIS patroon van Emma en Mona: De Gloria Top!
Voor de short gebruikte ik een patroon van zonen 09: Pim




Voor de top gebruikte ik een klein tricot paneel van Bambiblauw en voor de short gebruikte ik een restje van deze broek.

Een match made in heaven!














Stof top: Bambiblauw
Stof short: french terry van Madeline de Stoffenmadam

Reacties

  1. Amai zeg, wat een grootse plannen! Ik wens jullie veel geluk daar aan de andere kant van de wereld. En ik kijk al uit naar al het zomergerief dat hier zal verschijnen :-) Superleuk, Gloria in zo'n paneeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat het avontuur van jullie leven worden!Succes met alles wat er bij komt kijken en jullie gaan er in elk geval in stijl rond lopen als ik deze creatie zie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof setje! Ik ga je nieuwe blog zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Knap! Dat setje zal er van pas komen.
    Ik volg je nieuwe blog ook mee want mijn man moet misschien volgend jaar ook naar Maleisië (maar niet voor zo lang...).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend, zo'n grote verhuis! Daar hoort inderdaad een passende outfit bij :-) Mooi setje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amaai, wat een nieuws... Ik tril in jouw plaats , zo spannend... stel h wél

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh! Zo spannend zeg! Stiekem jaloers, want zo een avontuur zou ik ook nog wel willen. Ik ga jullie verhalen zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een avontuur, ik ben je alvast gaan volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wauw! Ik ga je zeker volgen! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk stofje! En wat een tof avontuur!! Spannend maar zeker en vast onvergetelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zalig! Had ik gemist op IG... Veel plezier met de voorbereidingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. waaauuww, keikeileuk nieuws!!! zo spannend ook!!! en herkenbaar voor mezelf, wij verhuizen binnen een goeie maand naar Washington :-) Ik ga ook een tweede blogje maken daarvoor, vooral wel voor familie en vrienden om hen up to date te houden. Ik ga zeker bij jou eens kijken hoe jij dat aanpakt, en volg je met nog veel meer plezier en interesse dan ik al deed vanaf nu :-) fijn om zo'n beetje te piepen bij mensen die met hetzelfde bezig zijn :-) ook mijn activiteiten gaan een beetje zoals de jouwe zijn, alleen gaan de kids nog veel thuis zijn omdat ze nog te jong zijn voor school. Anyway, keikeiveel succes ermee!!! Ik heb trouwens een klein linkje naar jou op m'n blogje gezet nu net (http://lilliepawillie.wordpress.com), helemaal onderaan m'n laatste post :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, Kuala Lumpur! Wij zijn een maand geleden met onze twee zoontjes naar Londen verhuisd (newparentsintown.wordpress.com)en zijn toch nog steeds content dat we die beslissing genomen hebben. Veel succes nog met de stevige voorbereiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, dat is pas een avontuur. Veel succes daar.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Tutorial: knoophaarbandje in vijf stappen

blog tour: Lucy jurk

Eloise jurk in Happy fabrics